ŠÉFKUCHAŘ JAN KAPLAN

ŠÉFKUCHAŘ JAN KAPLAN

Honzova cesta ke gastronomii nebyla tak přímočará, jak je v oboru obvyklé. Po dokončení gymnázia vystudoval obor sociální antropologie a vařit začal až v rámci pracovního pobytu v USA. V kuchyni si vyzkoušel všechny práce a dnes patří zcela zaslouženě mezi českou kulinářskou špičku. Jsme nesmírně rádi, že se nám po odchodu Davida Šaška podařilo Honzu Kaplana přesvědčit, že jeho spojení s restaurací CODA v hotelu Aria bude jednoznačně nejlepší kombinací pro naše stávající i budoucí hosty. Jeho kreativita a získané zkušenosti jsou pro to nejlepšími předpoklady.

Zkušenosti

Honza sbíral zkušenosti v zahraničí, především ve Velké Británii, kde mimo jiné působil v restauraci Gordona Ramsayho v hotelu The Connaught pod vedením šéfkuchařky Angely Hartnett. V neposlední řadě také 3 roky v restauraci Harvey Nichols v Londýně. Právě toto působiště mu bylo největší inspirací a to díky šéfkuchaři Jonasi Karlssonovi.

Po návratu do Čech Honza působil v dnes už legendární brněnské restauraci U Kastelána pod vedením Michala Gotha a následně zamířil do restaurace Pavillon, kde se vypracoval na pozici šéfkuchaře. Obě tyto restaurace patřily mezi špičku domácí gastronomické scény a byly několikrát oceněny i v rámci Maurerova výběru.

Zkušenosti

Kariéra

Jsme stabilní tým profesionálů, který se nikdy nevzdává a má vysoké nároky na sebe i své okolí. CODA je místo, které Vás mnoho naučí a přinutí chtít od sebe ještě víc a dělat věci lépe, místo, kde Vaše píle a touha se zlepšovat a kariérně růst bude náležitě oceněna a podpořena ostatními kolegy i nadřízenými.

Aktuálně hledáme nového kolegu nebo kolegyni na pozici Food & Beverage Manager

Tento web používá soubory cookie. Kliknutím na „Souhlasím” přijmete ukládání těchto souborů na Vašem zařízení. Více informací zde.

Nastavení cookies

Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu webu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost.

Nezbytné (vždy aktivní nelze vypnout)
Tyto cookies jsou potřeba, aby web fungoval správně.
Analytické
Pomáhají nám pochopit, jak web používáte. S jejich pomocí ho můžeme zlepšovat.
Profilující (marketingové)
Pomáhají nám pochopit, jak web používáte. S jejich pomocí ho můžeme zlepšovat